فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در سال ‏های آینده رهبران کسب و کار و کارکنان آنان در جریان رویارویی با فناوری ‏های دیجیتال نوظهور با چالش های متعددی مواجه خواهند شد. به طور خاص می ‏توان به نیاز به یادگیری سه مهارت مهم و جدید اشاره کرد که در ادامه به هر یک از آنها پرداخته ایم. سازمان ها به نوبه خود نسبت به طراحی برنامه‏ها و فرآیندهایی برای تحقق مهارت ‏های مذکور نیاز پیدا خواهند کرد. تعامل با «همکاران» دیجیتال: کارکنان صنایع مختلف با گروه هایی موسوم به «همکاران دیجیتال» در ارتباط خواهند بود؛ الگوریتم هایی که مجموعه ای از وظایف از قبیل…

حضور برندها در فضای آنلاین یکشنبه, 28 خرداد 1396 ساعت 10:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  حضور برندها در فضای آنلاین چه با مشارکت و چه بدون آن، بسیار سودمند خواهد بود. چراکه این راهی است برای اینکه پی ببریم مردم چه می گویند و چه خواسته هایی از برندها دارند و چه کارهایی می توان در این راستا برای توسعه کالا و خدمات انجام داد. برخی برندها همچون پژو محصولات و خدماتی را از راه آنلاین و با همراهی کاربران خلق کرده اند. فعالان سیاسی و اجتماعی و ان جی او ها هم می توانند فضای دیجیتال را مورداستفاده قرار دهند. برندها نیاز به هماهنگی در فضای دیجیتال دارند، چراکه باید بشنوند و پاسخگو…

فروشگاه اینترنتی: از ایده تا عمل چهارشنبه, 24 خرداد 1396 ساعت 10:19

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فناوری به شدت در حال تغییر فضای کسب و کار است و این چنین است که تجارت الکترونیک فرصت‌های بیشماری را برای کار آفرینی ارائه می‌کند. و این راهی آسان و ارزان برای ایجاد یک تجارت است. با این حال، یک طرح کسب و کار خوب هنوز هم برای ماندگاری و سودآوری هر شرکت و یا تجارت جدیدی بسیار مهم است. در این نوشته سعی دارم بسیار خلاصه چگونگی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی موفق را با هم مرور کنیم. پس اگر در ذهن خود ایده‌ای دارید می‌توانید گام به گام آن را به سمت اجرایی شدن پیش ببرید. اجزای…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در هزاره سوم افراد ببيشتر و بيشتر به سمت كسب و كارهاي مجازي و اينترنتي جذب مي شوند؛ پديده اي كه سابقه زيادي هم در ايران ندارد اما طرفداران زياد چرا. از اين در ادامه به شيوه هايي اشاره مي كنيم كه مي تواند براي علاقه مندان به كار در اين حوزه جذاب باشد.   1) تبلیغات دهان به دهان   آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چگونه با وب سایت های موفق دنیا یا حتی ایرانی آشنا شده اید؟ فرض کنید که از اتوبانی گذر کرده اید و تبلیغ یک وب سایت را در…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در مقاله حاضر سعی بر این است تا موضوع عدم انعکاس تاثیرات شگرف فناوری بر معیار های اقتصادی به چالش کشیده شود.

محتوا، پادشاه است! یکشنبه, 21 خرداد 1396 ساعت 08:18

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  در این نوشتار ۵ راهبرد بازاریابی دیجیتال را مي خوانيم که بسیار اثربخش است، روندهایی که کم و بیش بر بازاریابی دیجیتال، اثرگذارند. در چند سال گذشته، اصطلاح معروف بازاریابی دیجیتال این بود: “محتوا، پادشاه است.” همه ما می دانیم تنها چیز ثابت دنیا، تغییر است. و با این تغییر، بازاریابی محتوا متحول می شود. بیشتر محتواها مفید نیستند و حواس مشتری را پرت می کنند. زمان آن رسیده است که تلاش های مان را بیشینه کنیم، و محتوایی بسازیم که مخاطب را درگیر، جذب، و متقاعد کند. به عصر “فروش پیش نمایش” خوش آمدید، تکه های خلاقانه ای…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مدیریت و رهبری دیجیتالی یکی از داغ ترین مباحثی است که در سال های اخیر در مجامع مدیریتی و در میان مدیران و رهبران سازمان ها مطرح می شود و کتاب ها و مقالات بسیاری در مورد آن به رشته تحریر درآمده است. با این همه كمتر مدیر یا رهبری را می توان پیدا کرد که درک روشنی از ویژگی ها و کاراکتر یک رهبر دیجیتالی داشته باشد و بتواند به طور شفاف توضیح دهد که یک رهبر دیجیتالی واقعی باید دارای چه مهارت ها و توانایی هایی باشد که او را از سایر مدیران متمایز كند اما سوال…
صفحه1 از90