فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در گذشته نه چندان دور ترويج يک برند با آنچه امروز انجام مي دهيم بسيار متفاوت بود. به لطف اينترنت، بيش از 40 درصد از جمعيت جهان از طريق کامپيوتر با هم در ارتباط هستند و با استفاده از نرم افزارها اطلاعات مورد نيازشان را به دست مي آورند. درنتيجه تعريف ما از رقابت نيز تغيير کرده است. امروزه کسب وکارها بايد براي ماندگاري و برتري در اين بازار شلوغ راهي طولاني را طي کنند. در اغلب موارد مي توانم با اطمينان بگويم که صدها و بلکه هزاران نفر ديگر هستند که کسب وکارهاي مشابهي دارند و همه هم از…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی، جزو لاینفک زندگی افراد، اشخاص و سازمان ها شده و به تعداد برند هایی که روزانه به این فضا وارد می شوند افزوده می شود. فارغ از اینکه استراتژی مشخصی دارند یا خیر، اقدام به فعالیت های مختلف می کنند و در نهایت برخی از آنها ترسیمی از کلاژ رفتارهای متعددی است که اساسا دیده و شنیده و سلیقه مجری این فضا به مخاطبان ارائه می شود. در این بین یکی از موارد تأثیرگذاری که می تواند در ترسیم استراتژی و تدوین مسیر حرکتی در این فضا به برند ها کمک کند، تحلیل روند…

تاثيري كه ویدئو بر سئو می گذارد چهارشنبه, 27 دی 1396 ساعت 09:44

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بسیاری از بازاریابان محتوا همچنان از اهمیت ویدئو مارکتینگ در بهبود سئوی وب سایت غافل هستند. اما سوال مهم این است که بازاریابی ویدئویی چگونه بر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست وجو تأثیر می گذارد و چگونه می توان از آن در استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرد؟ در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد تا با تاثیر محتوای ویدئویی بر سئوی وب سایت آشنا شويد. رتبه ویدئوها در صفحه نتایج موتور جست وجو (SERP) طبق آخرین اطلاعاتی که از به روزرسانی الگوریتم های گوگل در اختیار است، صفحات دارای ویدئو، ۵۳ درصد بیشتر احتمال حضور در صفحه…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در هفت سال اخیر، اینستاگرام به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های جهان تبدیل شده است. به جرأت می توان گفت که اینستاگرام، استفاده از تلفن همراه را در زندگی روزمره مردم دچار تغییراتی کرده است. پس اولین چیزی که به ذهن صاحبان کسب و کار می رسد، توانایی بهره گیری از این نرم افزار برای معرفی محصول و در نتیجه افزایش فروش است. با شركت پگاه سيستم همراه باشيد تا بيشتر درباره نكات کلیدی برای افزایش فروش در اینستاگرام باید رعایت شود، بدانيد. ۱) داشتن مهارت و هنر در انتشار تصاویر از آن جایی که اینستاگرام همه چیز را در…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه کسب و کارها استراتژی های بازاریابی مختلفی را برای دستیابی به اهداف خود به کار می گیرند. در حقیقت می توان گفت هر برند یا کسب و کاری بر اساس زمینه فعالیت خود بهترین استراتژی ممکن را برای خود انتخاب می کند و برنامه های خود را طبق آن پیش می برد. اما نکته قابل توجهی که در عصر حاضر وجود دارد انتخاب استراتژی است که قادر باشد به صورت متمرکز تمام جنبه های یک کسب و کار را تحت پوشش خود قرار دهد. زیرا با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی تیم بازاریابی و تبلیغات هر برند…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از مشکلات و معایب ما در تجارت یا در هر زمینه ای از بیزینس، مخصوصا کسانی که حوزه فعالیت شان بیشتر داخلی باشد، عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران است. در حال حاضر افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند؛ در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. صاحب ایده هیچ گونه پشتوانه قانونی براي استفاده از ایده خود را ندارد و طبیعتا این شامل هرگونه ایده جدید در شبکه های اجتماعی مرتبط با فروشگاه های آنلاین نیز هست؛ اما قسمت خوب ماجرا این است که اگر شما ایده نو و جذابی براي…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مارکتینگ رسانه های اجتماعی یکی از روشهای موثر در بالا بردن تعداد مخاطبان برای شرکت شماست که شاید کاری سخت و طاقت فرسا به نظر بیاید و در شروع کار، شما را با چالش هایی مواجه كند. مهمترین موضوع این است که شما با اصول و مبانی مارکتینگ رسانه های اجتماعی آشنا بوده و آنها را به درستی درک کنید. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه شوید تا به بررسی ۱۰ قانون موثر در این حوزه بپردازیم؛ قانون گوش دادن: موفقیت در مارکتینگ رسانه های اجتماعی و محتوا، نیازمند گوش کردن بیشتر و حرف زدن کمتر است. نظرات مخاطبان…
صفحه1 از103