مطالب و نکته های مدیریتی

روانشناسی فرآیند خرید چهارشنبه, 29 شهریور 1396 ساعت 09:01

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مردم محصول شما را بر اساس استدلال خودشان می خرند. ممکن است دلایل آنها اصلا منطقی و عاقلانه نباشند، اما به هر حال دلایل آنهاست. اثربخش بودن یک فروشنده بدون داشتن اطلاعات صحیح از روانشناسی فرآیند خرید مشتریان کار بسیار سختی به نظر می رسد. ما چیزهای بی شماری را می خریم که به ما فروخته نشده اند. ما با ابتکار خود خرید می کنیم تا خواسته هایمان را برآورده کنیم. برای اینکه فروشنده موفقی باشیم باید بدانیم که مردم وقتی چیزی می خرند چگونه فکر می کنند. این را خریداران به شما نمی گویند ولی اگر توجه کنیم…

استفاده بهينه از بودجه بازاریابی دوشنبه, 27 شهریور 1396 ساعت 08:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسیاری از کسب وکارهای کوچک بودجه خیلی کمی برای کار دارند. نکته کلیدی برای کسب وکارهای کوچک این است که بدانند چطور باید از سرمایه شان بیشترین استفاده را بکنند؛ کاری که لیندا و مایک بوید در شرکت خود به نام Instant Imprints در محدوده دنور انجام داده اند. این شرکت یک فرانشیز در سطح کشوری است که شامل خدمات تولید و چاپ محصولات تبلیغاتی می شود. مارک بوید می گوید: «کلید اصلی ایجاد یک استراتژی خوب این نیست که از فرآیند بازاریابی بترسید. زمانی که ما دست از تلاش برای بازاریابی برداشتیم و در عوض کارهایی انجام دادیم…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  معتقدم که شناخت مشتری از هر عنصر دیگری در زمینه بازاریابی اهمیت بیشتری دارد. البته فروشنده حرفه ای مانند من می تواند اغلب پیشنهادها، سخنرانی ها، آگهی های چاپی و… ارائه دهد که حتی با عدم شناخت کامل مشتریان هم نتایج رضایت بخشی کسب کند اما این موضوع در همه جا صدق نمی کند. زمانی که پروژه ای را بر عهده می گیرم، تمام تلاشم را می کنم تا خود را با بازار همگام سازم. اما حقیقت این است که من هم در برخی از بازارها بهتر از بازارهای دیگر کار می کنم و نتایج بهتری می گیرم؛ این…

بگذارید دیگران محصولات شما را بفروشند! دوشنبه, 20 شهریور 1396 ساعت 11:03

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر کسب و کاری شروع کرده یا محصولی جدید ارائه کرده اید، حتماً می دانید که بالاترین اولویت برای موفقیت، و در عین حال مشکل ترین کار، یافتن مشتری و آن هم به تعداد کافی است. از طرف دیگر، بسیاری از کارآفرینان بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند. آیا می توان با هزینه و زمان محدود، به هزاران خریدار علاقه مند دسترسی پیدا کرد؟ یکی از راه های حل این مشکل، برقراری «مشارکت انتفاعی» است. «مشارکت انتفاعی» به معنای خرید بخشی از کسب وکار شما یا طرف مقابل یا دخالت در کارهای یکدیگر نیست. شریک انتفاعی به سادگی…

اصول فنون مذاکره دوشنبه, 13 شهریور 1396 ساعت 09:55

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست. انسان موجودی است اجتماعی. لازمه زندگی اجتماعی داشتن ارتباط و زیستن با دیگران است. علت نیاز به ارتباط و زیستن با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، خارج از وجود وی، برای بقای نسل، ادامه حیات، امنیت، تامین معاش، آسایش زندگی، رفاه اقتصادی، افزایش آگاهی، رفاه اجتماعی، بالا بردن سطح زندگی و برخورداری از دستاوردهای ناشی از کار، تخصص و پیشرفت های علمی و تکنولوژی دیگران به وسیله اشخاص دیگر تامین و برطرف می شود. به علاوه از اين فنون براي…

سه راهکار برای فروش مؤثر چهارشنبه, 01 شهریور 1396 ساعت 10:12

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  خبر خوشی که برای شما داریم این است که برای تهیه یک پیام تأثیرگذار در هنگام فروش احتیاجی نیست که شما یک نویسنده یا سخنران حرفه ای باشید. به آسانی می توانید با استفاده از ۳ راهکار زیر نتایج غیر قابل باوری را بدست آورید. راهکار شماره ۱: الگوهای ذهنی مخاطب را به هم بریزید سوالات، بحث های متفرقه و واقعیت های اجتماعی را پیش بکشید. به این ترتیب ذهن مخاطب تحریک می شود و سلول های خاکستری مغز به فعالیت وادار می شوند. الگوهایی که در ذهن قرار دارد، از بین می رود و حواس مخاطب متمرکز می…

درد مي كشم و مي خرم دوشنبه, 30 مرداد 1396 ساعت 10:31

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مشتری، کالا یا خدمات شما را دیده و دوست دارد آن را بخرد؛ اما نمی خرد. خیلی ها به کالا یا خدمات شما نیاز دارند؛ اما به شما مراجعه نمی کنند. چگونه می توان کاری کرد که مشتریانِ بالقوه به شما مراجعه کنند، و مراجعه کنندگان هم به خریدار تبدیل شوند و تازه، شما را به مشتریان بالقوۀ دیگر هم معرفی کنند؟ در ادامۀ مطلب، یک روش هیجان انگیز و بسیار موثر را می توانید بیاموزید. چرا مشتری ها به شما مراجعه نمی کنند با این که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند؟ شاید وقت ندارند، شاید خریدن…
صفحه1 از100