یادداشتهای من

در سوگ سربازان عزيز وطنم جمعه, 04 تیر 1395 ساعت 12:39

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سربازان عزيز وطنمان در مسير جان باختند، خواستم تسليت بگويم ديدم تسليت در برابر غم از دست دادن جوان عزيز وطن واژه بسيار كوچكى است.

نقشه استراتژي سازمان پنج شنبه, 27 خرداد 1395 ساعت 14:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
كليد اجراي موفقيت آميز استراتژي در سازمان اين است كه افراد سازمان آن را فهميده و درك نمايند كه اين موضوع خود شامل ايجاد فرآيندهايي پيچيده ولي در عين حال بسيار حياتي بوده كه طي آن‌ها سرمايه‌هاي نامشهود به خروجي‌هاي ملموس و مشهود تبديل مي‌شوند.

مفهوم خلاقيت و نوآوري چهارشنبه, 26 خرداد 1395 ساعت 17:14

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تحقيق در مورد خلاقيت و عناصر آن بيش از يک قرن پيش توسط دانشمندان علوم اجتماعي آغاز شده است، ولي اولين پژوهش جدي را گيلفورد در سال 1950 انجام داد. وي خلاقيت را با تفکر واگرا مترادف می‌دانست. پس از او انديشمندان مختلف سازمان و مديريت تعاريف متعددي از خلاقيت ارائه نموده‌اند، به‌عنوان مثال لوتانز (1992) خلاقيت را به‌وجود آوردن تلفيقي از انديشه‌ها و رهیافت‌های افراد در يک روش جديد می‌داند. بارزمن خلاقيت را فرآيند شناختي از به‌وجود آمدن يک ايده، مفهوم یا کشفی بديع می‌داند (شهرآراي، 1375).

هوشمندی تجاری سه شنبه, 25 خرداد 1395 ساعت 17:50

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
داشتن دانشی عمیق نسبت به همه عوامل مثل مشتریان (جامعه و مخاطبین، ارباب‌رجوع و ... ) رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرآیندهای سازمانی (مالی، فروش، تولید، منابع انسانی و... ) که تأثیر زیادی بر کیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان می‌گذارد، هوشمندی تجاری(Business Intelligence) است. هوش تجاری، شما را برای تصمیم‌گیری در همه عوامل مؤثر بر سازمان و شرکت‌ها توانمند می‌سازد.

فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات دوشنبه, 24 خرداد 1395 ساعت 16:46

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تفاوت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) با فن‌آوری اطلاعات (IT)، چيست؟ در فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، دستگاه‌ها و فن‌آوری‌های ارتباطی دارای جايگاهی خاص بوده و از عناصر اساسی به‌منظور استفاده از مزايا و دستاوردهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، محسوب می‌گردند.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM یکشنبه, 23 خرداد 1395 ساعت 14:13

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روی روابط ، به‌جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در وضعیت جدید بازاریابی انبوه کارآیی چندانی نداشته و از سودآوری کم‌تری برخوردار است. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیش‌تر بازارها در مرحله بلوغ به سر می‌برند، مشتریان جدید به‌سختی یافت می‌شوند. علاوه بر این اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتریان قبلی هزینه در بر خواهد داشت. بنابراین، نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی به‌شدت در شرکت‌ها و بنگاه‌ها احساس می‌شود.

بازاریابی الکترونیکی شنبه, 22 خرداد 1395 ساعت 17:46

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازاریابی اینترنتی - بازاریابی الکترونیک - امکانات و تسهیلات جدیدی را برای رسیدن به ارتباطی هرچه صمیمی‌تر بین تولیدکنندگان و مشتریان را فراهم آورده است.
صفحه1 از3