فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازاریابی آنلاین در سال 2016 بسیار محبوب شد و به نظر می رسد این محبوبیت در سال 2017 رو به افزایش است . اجازه دهید مختصر در مورد بازاریابی آنلاین، چگونگی حیاتی بودن آن، فرایند پیچیده آن، و چگونگی رسیدن آن به کشورهای در حال توسعه را بررسی کنیم، تا به شما کمک کند که از آن به طور دقیق تری در سال جدید استفاده نمایید. بازاریابی آنلاین (Online Marketing) چیست ؟ با توجه با دیکشنری کسب و کار، بازاریابی دیجیتال ترویج و ارائه محصولات و خدمات از طریق یک یا چند نوع مختلف اشکال رسانه ای است. آیا باید…
شنبه, 10 شهریور 1397 09:43

لایک تان نمی کنند؟

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
داستان مشاغل نوپا و تازه تاسیس به کاهش بودجه ختم می شود. به شما می گویند تا آنجا که می توانید هزینه ها را پایین بیاورید و تا حد توان ریخت و پاش راه نیندازید. به شما می گویند برای رسیدن به تجربه ای موفق، لازم نیست از روز اول همه چیز سرجایش باشد و باید بتوانید ایده هایتان را در برنامه های سه ماهه، شش ماهه و یک ساله قرار دهید. شما برای موفقیت نیاز به ویترین دارید؛ آدم هایی که شما را ببینند و ایده هایتان را دوست داشته باشند. آدم هایی که به چشم شما مشتری های…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فناوری اطلاعات (IT) نقش روزافزونی در جهان امروز به دست می آورد. زمانی که بحث حرکت به سمت «پایداری» و توجه بیشتر به مسائل زیست محیطی و اجتماعی مطرح می شود، فناوری اطلاعات می تواند فرصت های بسیاری برای تسهیل مسیر پیش رو ارائه دهد. کافی است که استراتژی های هوشمندانه ای در این مسیر تدوین شوند تا کسب وکارها بتوانند بیشترین منافع را از پایداری به دست آورند: خرید تجهیزات را مدیریت کنید. نخستین و ساده ترین نقطه شروع، توجه به تجهیزاتی است که فعالیت های IT شما را پشتیبانی می کنند. مدیران فناوری اطلاعات و مدیران خرید و…
سه شنبه, 06 شهریور 1397 09:58

بایدها و نبایدهای فروش اجتماعی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه شبکه های اجتماعی بیش از آنکه برای ما قابل تصور باشد در زندگی روزمره جا باز کرده اند و این موضوع موجب تلاش های بسیار زیاد و جسورانه از طرف فروشندگان و صاحبان کسب وکار جهت منفعت جستن از این زیرساخت ها شده است. شاید بهتر باشد اول به این سؤال پاسخ دهیم که بازار شبکه ها اجتماعی تا چه میزان اشباع شده است؟ بر اساس اطلاعات منتشرشده از طرف سایت استاتیستا که یک مرجع ارائه اطلاعات آماری است، بیش از 73% کاربران اینترنت دارای یک حساب کاربری در یکی از شبکه های اجتماعی هستند. یک لحظه به این…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سهولت دسترسی به کالا و خدمات و مبادله آن در فضای اینترنت، امکان مقایسه کیفیت و قیمت کالا با نمونه های مشابه، صرفه جویی در زمان، رقابتی بودن قیمت ها و ضروری نبودن حضور مشتری در محل باعث شده که دریافت و ارائه خدمات در بستر اینترنت با محبوبیت روزافزونی مواجه شود. به گونه ای که اکنون که تقریبا 25 سال از شروع کسب و کارهای آنلاین می گذرد، 3 تا 5 درصد کل تراکنش های مالی جهان در فضای وب انجام می گیرد. با توجه به تغییرات ناشی از ورود فناوری در جوامع و شکل گیری فضای جدیدی از…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اینترنت انواع فرصت ها را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است تا محصولات شان را بازاریابی کنند. اینترنت حقیقتا به همه فرصتی برابر داده است. روزهایی که مجبور بودید جیبی بزرگ داشته باشید تا برای بازاریابی خرج کنید گذشته است. امروزه انواع روش های ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغ محصول و برندتان به صورت برخط و تحت عنوان بازاریابی آنلاین وجود دارد. مارک تواین زمانی گفت: «بسیاری از چیزهای کوچک با نوع مناسب تبلیغات بزرگ شده است.» خبر خوب این است که وقتی صحبت از اینترنت است، نوع مناسب بازاریابی لزوما نباید گران باشد. همان طور…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شاید قدرت و نفوذ شبکه های اجتماعی را دست کم گرفته باشید و بازاریابی در شبکه های اجتماعی به نظرتان کاری بیهوده و غیرحرفه ای باشد؛ شاید هم از اهمیت آن آگاه هستید، اما تصور می کنید نیازی به این کار نیست، زیرا بدون آن هم می توانید درآمد خوبی داشته باشید. فراموش نکنید برای دست یابی به مدارج بالاتر یا حتی حفظ موقعیت فعلی تان باید با دیگران رقابت کنید و برای پیروزی در این رقابت باید به روز و از مزایا و معایب هر رویکرد آگاه باشید. از نظر بعضی کارآفرینان بازاریابی شبکه های اجتماعی قدم بزرگی است…
صفحه3 از119