فناوری

سه شنبه, 30 مرداد 1397 09:42

در جست وجوی فالوئرهای فداکار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هرچند استفاده از شبکه های اجتماعی بهترین و موثرترین و البته کم هزینه ترین روش تبلیغ برای یک استارت آپ است. اما هیچ کدام از این صفت ها باعث نمی شود تا شما به دنیای مجازی وارد شوید و صفحات را به روز نکنید، نسبت به پیام ها بی تفاوت باشید و بدون توجه از روی لایک ها بگذرید. باید حواستان باشد که کم هزینه بودن حضور در شبکه های اجتماعی شما را گول نزند و آن را بی اهمیت نکند. در هر لحظه و هر ثانیه باید به خودتان یادآوری کنید که این کم هزینه بودن یک فرصت است…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گاهی اوقات داشتن وب سایت آنچنان غیرحرفه ای پیش می رود که عامل اصلی ضربه زدن به کسب و کار شما و عدم موفقیت وب سایت تان می شود. در این نوشتار ۱۱ اشتباه متداول معرفی می شود که که مانع موفقیت وب سایت تان می شود. در دنیای کسب و کار کنونی همه به دنبال راه اندازی یک وب سایت برای کار خود هستند. مدیران به این باور رسیده اند که داشتن یک وب سایت برای کسب و کار آنان اعتبار می آورد اما گاهی اوقات داشتن همین وب سایت آنچنان غیرحرفه ای پیش می رود که عامل اصلی…
یکشنبه, 28 مرداد 1397 09:25

۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اگر به کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار علاقمندید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید یا نگران بودجه اولیه آن هستید، کسب و کارهای اینترنتی گزینه خوبی برای شروع هستند. هزینه های راه اندازی اینگونه کسب و کارها به نسبت کم و دامنه کسب و کارهایی که می توانید راه اندازی کنید وسیع است. در این مطلب، ۱۰ ایده برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به علاقمندان کارآفرینی ارائه شده است: ۱. راه اندازی وب سایت های آموزشی با توجه به مهارت یا تخصصی خود می توانید یک وبسایت آموزشی راه اندازی کنید و با…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بسیاری از افرادی که تخصصی دارند یا در کاری موفق شده اند در طول این مسیر شکست خورده اند و اشتباهاتی انجام داده اند. گاهی اوقات در ظاهر امر اشتباهی انجام میدهیم مثلا یک کلمه را در یک محتوایی بصورت اشتباه تایپ میکنیم و آن کلمه اشتباه املایی در بردارد و به راحتی با یک ویرایش و ثبت و ذخیره این مشکل رفع و رجوع میشود و اما اینکه این مسااله به راحتی جبران پذیر است و ما را دچار ضرر زیادی نخواهد کرد ولی اگر در استراتژی های بازاریابی خود دچار مشکل شویم و محتوایی اشتباه را به از…
چهارشنبه, 24 مرداد 1397 10:09

سه تصویر از تحولات دیجیتال دنیا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شرکت ها در سراسر دنیا با ابعاد مختلف دیجتالی شدن دست و پنجه نرم می کنند اما سه صنعت خدمات مالی، خرده فروشی غذا و داروسازی در مرکز این توفان هستند. اولی بر اثر شرکت های تازه وارد دیجیتالی بر محصولات و خدمات بانکداری تاکید دارد. این تازه واردها یا باید وارد رقابت مستقیم شوند یا از بازوی مالی خود برای حرکت به سوی بازارهای مجاور استفاده کنند. دومی، نمونه ای ارائه می دهد از اینکه خرده فروشان چگونه می توانند از ابزارهای دیجیتال استفاده کنند تا کارآیی زنجیره تامین را ارتقا داده و به واسطه آن قبل از انجام…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فناوری در ۲۰ سال گذشته تغییرات بسیاری کرده است و برای صاحبان کسب و کار نیز مهم است که هم گام با آن تغییر کنند. ولی، همیشه هنگام تصمیم گیری بر سر به کار بستن یا نبستن یک فناوری جدید لازم است جانب احتیاط را رعایت کنیم. بعضی چیزها هیچ گاه آن گونه که انتظار می رود مورد پسند عامه واقع نمی گردند (مثلا بارکدهای پاسخ سریع QR codes). گاهی هم بعضی ایده ها مطرح می شوند ولی سریعا با چیزهای بهتری جایگزین می گردند (مثلا، نمابر یا بازاریابی پیجری) بعضی از صاحبان کسب و کار هنوز هم هنگام تصمیم…
دوشنبه, 22 مرداد 1397 10:30

بازاریابی در اینستاگرام

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بی تردید اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در زمینه به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو است. بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر دنیا در این شبکه فعالیت می کنند. محتوای تصویری که در این شبکه اجتماعی قرار می گیرند، باعث می شوند که بسیاری از شرکت ها و افراد مختلف بتوانند محصولات خودشان را به نمایش در بیاورند و برای آنها بازاریابی کنند. در حقیقت بسیاری از شرکت ها سیاست هایی را برای جذب دنبال کننده در اینستاگرام در نظر می گیرند تا به وسیله آنها بتوانند محصول خودشان را بهتر معرفی کنند. درحال حاضر این…
صفحه4 از119