فناوری

یکشنبه, 21 مرداد 1397 09:52

ایجاد یک وب سایت موفق

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مهم ترین عامل در ایجاد یک وب سایت موفق این است که جستجو کردن و گشتن در آن برای مشتری ساده باشد. زمان پاسخ دادن طولانی، فرم های سفارش خالی و پیچیده و صفحات شلوغ و گیج کننده به راحتی باعث کاهش تعداد مشتریان احتمالی خواهند شد. بهتر است اگر امکان استفاده از متخصص این کار را ندارید خودتان دست به کار شوید؛ فرض کنید هیچ چیز در مورد کسب وکارتان نمی دانید و به عنوان یک مشتری از سایتتان بازدید کنید. یک سفارش کاذب ثبت کنید. جنبه های مثبت و منفی را یادداشت كنيد. در ادامه به بیان مواردی…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فناوری اطلاعات (IT)، یکی از بخش های سازمان است که بیشترین آثار زیست محیطی و اجتماعی را دارد. با این حال، به دلیل آنکه این بخش در پشت بخش های سخت تر و نمایان تر سازمان نهفته شده، به طور معمول مورد غفلت واقع می شود. بیشتر ما زمانی که به محل کار خود رسیده و پشت کامپیوترهایمان قرار می گیریم، به فعالیت های فراوانی که برای پیشبرد فعالیت ها و پشتیبانی از فرآیندها انجام می شود، توجهی نمی کنیم. این در حالی است که در روزگار کنونی، فناوری اطلاعات نه تنها منجر به افزایش بهره وری و کارآیی ما…
چهارشنبه, 17 مرداد 1397 08:45

تب دیجیتال مارکتینگ!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در سال های اخیر و به ویژه در یک سال گذشته و با رشد و گسترش چشمگیر شبکه های اجتماعی و برنامه های کاربردی، هر روزه بر اهمیت و جایگاه دیجیتال مارکتینگ تاکید بیشتری می شود. مطالب و مقالات بسیار زیادی در این باره در رسانه های مختلف منتشر شده و گویی یک دعوت همگانی به سمت استفاده از روش ها و ابزار دیجیتال مارکتینگ در حال انجام است. اینکه دیجیتال مارکتینگ چیست و نقش و اثر آن در فضای کسب و کار (و در همه گروه ها و نهادهای اجتماعی که نیاز به ارتباطات و تبلیغات دارند) تا چه…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه چه کاری انجام می دهید تا بهتر و متفاوت تر از رقبای خود دیده شوید؟! چطور مشتریان جدید را پیدا کرده و جذب می کنید؟! اگر هم کار خاصی انجام نمی دهید که شما را از رقبا متمایز کند، در حال از دست دادن بخش عظیمی از پتانسیل تجاری خود هستید. فروش و تکنولوژی یکی از آسان ترین روش های متفاوت بودن باشگاه مشتریان، این است که تکنولوژی و رسانه های اجتماعی را بپذیرید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. این کار بسیار ساده است و علاوه بر آن در زمان و پول شما نیز صرفه جویی…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گرچه شخصی سازی تاکتیکی است که به طور گسترده توسط بازاریابان در صنایع مختلف پذیرفته شده است، اما هنوز چالش های فراوانی در رابطه با کیفیت داده های مربوط به مشتریان وجود دارد. طوري كه ارنان رومن، نویسنده و کارشناس بازاریابی، فعالیت های شخصی سازی امروز را «شکست خورده» مي خواند. او بر اساس تحقیقات و مصاحبه های گسترده ای که تحت عنوان «صدای مشتری» صورت گرفته، درباره وضعیت فعلی شخصی سازی چنین گفت: فعالیت کسب وکارها در زمینه شخصی سازی هوشمندانه نیست. کسب وکارها آن چه برای مشتری مهم است را شخصی سازی نمی کنند. با توجه به پیشرفت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برخی از استراتژی های روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز به بکار بردن آنها در کمپین بازاریابی خودتان دارید. خواه مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا استارت آپی را در حوزه فن آوری اداره کنید یا حتی مالک یک کسب و کار کوچک محلی باشید، در اين بخش استراتژی در حوزه روابط عمومی که به شما معرفی می کنیم، در صورت بکارگیری و استفاده صحیح منافع زیادی برای شما به دنبال خواهند داشت. یک داستان جذاب موجب جلب توجه مخاطب…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه معمولاً مردم قبل از انجام هرگونه کسب‌وکار با شما، پروفایل اجتماعی شرکت شما را بررسی می‌کنند. شما نمی‌دانید آن‌ها در چه حیطه‌ای به دنبال شما هستند، پس تمام زمینه‌هایتان را پوشش دهید و صبور باشید. از آنجاکه توسعۀ طبیعی میسر نیست، از فیسبوک برای جلب مشتری استفاده کنید. در اینجا 5 روش استفادۀ موفق شرکت‌ها از فیسبوک به شیوۀ B2B و چگونگی ترکیب تدابیر آن‌ها با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خودتان، آمده است. #1: فرهنگ شرکتتان را مشخص کنید فیسبوک راهی عالی برای ارائۀ درکی از کسب‌وکارتان به کارمندان و مشتریان بالقوۀ آینده است. یکی از راه‌های انجام چنین کاری،…
صفحه5 از119