فناوری

سه شنبه, 09 مرداد 1397 11:01

به روز باشید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه تکنولوژی در تمام بخش های زندگی بشر نفوذ کرده است و دیگر نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود. در کسب و کار نیز شرکتی موفق خواهد بود که از این ابزار بتواند به خوبی استفاده کند. با این حال تکنولوژی نیز مانند هر ابزار دیگری در اثر گذشت زمان کهنه خواهد شد. به همین خاطر لازم است هرچندوقت یکبار همه سیستم های شرکت به روز رسانی شده و اگر برخی دستگاه ها قدیمی و کم توان شده اند، جایگزین شوند. این امر بسیار مهم است زیرا عصر جدید عصر تکنولوژی است و نمی توان با ابزاری فرسوده…
دوشنبه, 08 مرداد 1397 11:04

اطمینان بخشی به مشتریان آنلاین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بسیاری از مردم به دلیل ترس شان از اطمینان به فروشگاه های آنلاین، قید خرید اینترنتی را زده و به روش های مرسوم بسنده می کنند. این اتفاق برای اغلب ما رخ داده است. من هنگامی که نخستین خرید اینترنتی ام را انجام دادم، نگران تحویل به موقع محصول بودم. همچنین داستان هایی که دهان به دهان در مورد عدم مسئولیت پذیری سایت های اینترنتی نقل می شود، تشدید کننده نگرانی مذکور خواهد بود. منظور من از بیان این نگرانی افراد، وجود ایراد در تبلیغات و شیوه بازاریابی سایت های اینترنتی نیست. در واقع ممکن است شما هزینه نسبتا بالایی…
یکشنبه, 07 مرداد 1397 09:22

چند ترفند فیس بوکي

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اگر تمایل به گسترش کسب و کار اینترنتی خود دارید، فیس بوک روش بسیار مناسبی برای انجام سریع این کار می باشد. در اینجا 5 نکته و ترفند فیس بوک ارائه می کنیم که برای کمک به شروع بازاریابی شبکه های اجتماعی و گسترش کسب و کار اینترنتی تان مفید است. - نکته شماره یک تمامی اطلاعات شخصی خود را مانند عکس پروفایل و حتی کتاب های مورد علاقه و فیلم هایی که دوست دارید را کامل کنید. بسیار ضروری است که پروفایل فیس بوک شما به روز باشد. بنابراین اگر افراد در جستجوی فردی با علایق مشابه شما باشند،…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
زمانی که مشتریان به کمک نیاز دارند، از شرکت های مخاطب خودشان انتظار دارند تا این کمک را هر چه سریع تر و از طریق کانال ها یا شبکه های اجتماعی مختلف در اختیار آنها بگذارند – اما اغلب شرکت ها آمادگی ارائه چنین چیزی را ندارند. برخی از شرکت ها سعی می کنند در طی رویدادهای خاص مثل اسکار یا جام جهانی تعداد کارکنان خود برای بخش شبکه های اجتماعی یا بازاریابی محتوایی را دو برابر کنند اما پس ازآن دوباره به حالت قبل بازمی گردند و ارتباطی یک سویه را پیش می گیرند. بر اساس تحقیقات مختلف تعداد…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شاید از خیلی ها شنیده باشید که دیگر شبکه فیس بوک یا . . . قدیمی شده و مثل گذشته اثرگذاری چندانی ندارد، اما واقعیت این است که اشتراک گذاری محتوا در این شبکه های اجتماعی همچنان وجود دارد. بودجه های تبلیغاتی و بازاریابی در حال افزایش پیدا کردن است و در صورت ارسال زیاد محتوا، مخاطبین به راحتی صفحه شما ترک می کنند. بله، درواقع مطالب و نکاتی وجود دارد که باید از آن ها اطلاع داشته باشید و طبیعی است که دلیل و مدرکی هم برای آن ها وجود دارد. حقایق و نکاتی که در این مطلب جمع…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در صفحه اینترنتی Content Marketing Institute آمده است: بازاریابی محتوا، روشی از بازاریابی است که در آن سازمان، به منظور جذب و دستیابی به مخاطبان، محتوایی ارزشمند، متناسب با شرایط فرهنگ، علایق مخاطب و… به صورتی مستمر ایجاد و منتشر می کند، با این هدف که اعمال مشتریان تبدیل به رفتاری سودبخش برای سازمان شود. واژه کلیدی در این تعریف، کلمه ارزشمند است. واژه ای که تقریباً همه فعالیت های بازاریابی و تبلیغات را تحت تأثیر خود قرار می دهد. یک محتوای ارزشمند، هنگامی می تواند رنگ بازاریابی محتوا به خود بگیرد که مردم خواستار آن بوده، برای آنها ایجاد…
یکشنبه, 31 تیر 1397 09:45

دگردیسی دیجیتال در اروپا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اروپا در آستانه یک تحول فن آوری بی سابقه است: رسوخ اینترنت در همه زوایای زندگی. فن آوری های پوشیدنی به ما می گویند که آیا خوابمان دارای کیفیت مطلوبی است و این که آیا تنمان احتیاج به ورزش دارد یا خیر. حس گرهای تعبیه شده در خیابان، امکان وقوع ترافیک را کم کرده و برایمان محل پارک پیدا می کنند. اپلیکیشن های دارویی، پزشکان را قادر می سازند که بیماران را صدها کیلومتر دورتر درمان کنند. این تحولات بر تعاملات شهروندان با دولت ها تاثیر گذاشته و صنایع را دچار تغییراتی بنیادین خواهند کرد. این تحولات تعاملات ما با…
صفحه6 از119