فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ما در آستانه انقلاب فن آوری هستیم. انقلابی که به صورت بنیادین در حال تغییر زندگی، کار و ارتباطات ماست. این تحول بزرگ از لحاظ مقیاس و پیچیدگی به هیچ تجربه بشری شباهت ندارد. ما هنوز نمی دانیم که آینده این تحول بزرگ چگونه خواهد بود. اما یک چیز کاملا واضح است: واکنش ما به این تحول عظیم باید منسجم و فراگیر باشد و همه ابعاد جامعه، از بخش های خصوصی و دولتی تا جامعه مدنی و آکادمیک را در برگیرد. انقلاب صنعتی اول از آب و انرژی بخار به منظور مکانیزه کردن تولیدات استفاده كرد. انقلاب صنعتی دوم از…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
من به اندازه کافی پیر هستم که روزهای ابتدایی ورود سرویس ایمیل به عرصه تبلیغات را به یاد آورم. آن روزها یکی از عجیب ترین حوادثی که در طول زندگی حرفه ای خود دیده ام، رخ داد. ایمیل های تبلیغاتی طولانی که برای همه افراد فرستاده می شد، تنها بخشی از فعالیت هایی بود که افراد را از تبلیغات اینترنتی بیزار کرده بود. با این حال اکنون دیگر خبری از آن دوران تاریک نیست. به عبارت دقیق، در چند سال اخیر و با پیشرفت سیستم های طبقه بندی اطلاعات به راحتی امکان دسته بندی افراد وجود دارد. این امر به…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
امروزه اکثریت کسب و کارها در حال انجام اینترنت مارکتینگ هستند. دلیلش این است که ارزان ترین روش برای صاحبان آنها این روش دارای دامنه گسترده ای شامل ایمیل مارکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و هر گونه فعالیت های تبلیغاتی از طریق رسانه های وایرلس می باشد. همچنین می تواند ترکیبی از جنبه های خلاق و تکنیکی شبکه جهانی وب مانند تبلیغات، طراحی، توسعه و فروش آنها باشد. به عنوان مثال طراحی وبسایت می تواند بر روی مقدار زمان و توجه کاربر در صفحه سایت شما اثر بگذارد. وب سایت شما مرکز تمام دیجیتال مارکتینگ (انجام فرایندهای بازاریابی با…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مهم نيست شما صاحب يک فروشگاه اينترنتي کوچک هستيد يا يک سايت تجارت الکترونيکي عظيم را اداره مي کنيد، چيزي که حائز اهميت است اينکه تعداد بازديدهاي روزانه از سايت شما براي فروش محصولاتتان تعيين کننده است. در اين مقاله 6 راه که از طريق آنها مي توانيد آمار بازديد از سايتتان را به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد، معرفي شده است: 1) يک سايت ارزش محور ايجاد کنيد: شايد بدانيد که امروزه محتوا (Content) به شکل جديد بازاريابي موتورهاي جست وجو تبديل شده است. تخمين زده مي شود بيش از 80 درصد شرکت ها يک راهبرد توليد محتوا را…
سه شنبه, 19 تیر 1397 09:48

پنج درس بزرگ از تلگرام

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شاید پیشرفت های اخیر نرم افزار تلگرام برای شما هم جالب بوده باشد. به تازگی در آخرین نسخه تلگرام تغییراتی به خصوص در بخش بات ها ایجاد شده که باعث شگفت کاربران و رقبا شده است. فارغ از رشد نمایی و سریع کاربران ایرانیِ تلگرام در چند ماه اخیر و حرف و حدیث های بعضا غیرتخصصی مبنی بر مالک این شبکه و یا جاسوس تلقی کردن این نرم افزار قدرتمند، پیشرفت سریع و محیرالعقول این ابزار ارتباطی-اجتماعی بسیار قابل تأمل است. تلگرام آنچنان رقبای خود از قبیل واتساپ، وایبر و لاین را مقهور ساخته که آنان چاره ای جز ایستادن…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ايده پردازان تلگرام هم شاید فکر نمی کردند که نرم افزاری که برای ارتباطاتان امن و در کَل کَل با دولت روسیه ساختند این چنین تبدیل به نرم افزاری پولساز و اقتصادی در کشور ما شود. اما ما از قدیم نشان داده ایم که نبوغ مان در حدی است که حتی رویاهای اجانب هم به ما نمی رسد و هرجا که پول باشد فعل خواستن را حتی با بیش تر از شش زمان فعلی دستور زبان فارسی می توانیم صرف کنیم. زمان چندان زیادی از ارائه قابلیت ساخت کانال توسط تلگرام و کانال داری نمی گذرد اما در همین زمان…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در آسیا اپ های پیام رسانی مثل وی چت (محصول شرکت معظم تنسنت چین؛ محبوب در کشور چین)، لاین (یک استارت آپ ژاپنی که کره ای ها آن را خریده اند؛ محبوب در ژاپن، تایوان و تایلند) و کاکائوتاک (یک شرکت کره ای؛ محبوب در کره) به سمت خدمات اضافه حرکت کرده اند. با تمام این تفاسیر پول حاصله از تبلیغات به نسبت مدل های سنتی ای مثل فیسبوک و گوگل قابل توجه نیست؛ چراکه بر اساس تحقیقات صورت گرفته، پذیرش تبلیغات از سوی مصرف کنندگان محدود است و عموما باعث نارضایتی آن ها می شود (اتفاقی که در ایران…
صفحه7 از119