فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  چه باور داشته باشید یا نه، این موضوع یک حقیقت است که امروزه مردم زمان بسیار زیادی را برای تماشا ویدئو بصورت آنلاین اختصاص می دهند. در واقع بر اساس تحقیقی که توسط موسسه comScore منتشر شده است، بیش از 100 میلیون نفر از کاربران اینترنت در دنیا عادت به دیدن ویدئوهای آنلاین دارند. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از طرف شرکت مشاوره بازار Forrester Research تنها یک دقیقه محتوای ویدئویی ارزشی برابر با یک متن با  1.8 میلیون کلمه دارد – از همین یک مورد می توانید بخوبی به ارزش بسیار زیاد و قدرتمند یک ویدئو نسبت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بسیاری از شرکت ها در زمینه تبلیغات خود به نحوی عمل می کنند که مخاطب بیشتر از اینکه نسبت به محصول آگاهی پیدا کند و به واسطه آن علاقه مند به خرید شود، با نوعی سردرگمی مواجه می شود. علت این امر هم این است که در زمینه تبلیغات به دلیل آنکه هزینه بالایی دارند افراد در تلاش هستند تا در کمترین فضا بیشترین اطلاعات را به مخاطب خود انتقال دهند که این امر همواره مناسب نیست و به نتایج خوبی منتج نمی شود. برای مثال فرض کنید که فردی ایمیل خود را باز می کند و با آگهی…
یکشنبه, 27 خرداد 1397 00:17

بازاریابی اینترنتی موفق

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بازاریابان در بازاریابی اینترنتی اینک متوجه شده اند که اصلی ترین روشی برای جذب مشتری، محبوب ساختن خود در سراسر اینترنت و باقی نگذاردن هیچ دامنه ای برای ابهام است. مردم باید با کسب و کار آن ها از نزدیک آشنا شوند؛ این روشی است که می توانند کسب و کار بیش تری را به خود هدایت کنند. در حال حاضر بازاریابان اینترنتی در تلاش برای افزایش فروش خود با دادن همه نوع اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات خود به افراد هستند. برای کمک به آن ها اینترنت منابع مختلفی را فراهم کرده است به طوری که آن…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  سازمان هاي فعلي ما بايد با جهاني روبه رو شوند که سرشار از اختلالات است؛ جهاني که تغييري بنيادي را مي طلبد. سازمان هاي ما براي مواجهه با چالش هاي متفاوت و انطباق سريع با تحولات، به سازماندهي حول اکوسيستم هايي نياز دارند که در آن براي پيشرفت در جهان به شدت مرتبط امروز، بايد بخشي از يک شبکه همکاري بزرگ تر باشند.امروزه سازمان هاي بزرگ تر چه خود را با تحولات وفق دهند و چه نابود شوند، بايد با يک حقيقت مطلق روبه رو شوند: تکنولوژي ابزارهايي براي دگرگوني به آنها ارائه مي دهد. اما آيا آنها به…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  خواسته و تقاضا مهم خریداران آنلاین از فروشگاه های آنلاین اهميت بسيار زيادي دارد و دانستن اين نكات موجب ماندگاری و بازگشت مجدد آنها به وبسایت ها شما براي خرید می شود. در ادامه به تعدادي از خواسته هاي اصلي خريداران آنلاين مي پردازيم: تصاویر باکیفیت فوق العاده و همچنین امکان استفاده از تصاویر مختلف حتماً شنیده اید که می گویند «یک تصویر کار هزاران کلمه را می کند.» در رابطه با مسئله خرده فروشی اینترنتی این اهمیت دوچندان می شود. تصاویر ارائه شده از محصول بر روی سایت تا جایی بر روی کاربر تأثیر می گذارد که می…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  با مشاهده اکثر کمپین های بازاریابی، برنامه های مشابهی را در آنها می بینید. این به این معنی نیست که تمامی آنها به صورت یکسان اجرا می شوند بلکه نشان دهنده یک ساختار منسجم و یکپارچه در اکثر کمپین های بازاریابی است. به عنوان نمونه بازاریابی محتوا یکی از ارکان اصلی در کمپین های بازاریابی در عصر کنونی است که بیش از ۹۳درصد از کمپین های خارجی و تا حدودی در کمپین های ایرانی لحاظ می شود، اما نحوه پیاده سازی و اجرای آن در هر کمپین متفاوت است. در اینجا برخی از مواردی را که نیاز است جهت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تجارت جدید خود را آغاز کرده اید و یا تصمیم دارید در سال 2017 میلادی آن را راه اندازی کنید،  ما اشتباهاتی را که در بازاریابی می تواند باعث سقوط شما شود برایتان شرح می دهیم. برای کمک به جلوگیری از این اتفاق یک سری راهنمایی های ویژه برای شروع کار در اختیارتان قرار می دهیم:  مزیت های بازاریابی دیجیتال  فقط برای تجارت های بزرگ نیست. در اینجا ما به 11 مورد از اشتباهاتی که ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط تجارت های کوچک صورت بگیرد، اشاره کرده ایم. این…
صفحه9 از119