فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هر روزه ما صدها نوع مختلف از احساس و هیجان را در درون خود تجربه می کنیم که هر یک هم دارای ویژگی های خاص خود است و البته همگی تفاوت های بسیار اندکی و ناچیزی با یکدیگر دارند و البته مختص موقعیت های اجتماعی هستند که در درون ما شکل می گیرند. البته بر اساس تحقیقات علمی ثابت شده که طیف این احساسات خیلی هم پیچیده نیست و تنها در 4 حس خوشحالی، ناراحتی، ترس/شگفتی و عصبانیت/نفرت خلاصه می شود. اما همان طور که مادران ما قادر به تهیه انواع و اقسام طعم و مزه های مختلف از…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  موضوع فروش و بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و یا همان فروش اجتماعی همچنان موضوع مورد توجه شركتها و فروشندگان است. آنچه در ادامه مي آيد، نگاهي عميقتر است به اين مساله: سایت های فروش کالا از چه ابزارهایی برای ایجاد و قدرت بخشیدن به فروشگاه آنلاین خودتان استفاده می کنید؟ امروزه اغلب مدل های کسب وکارهای الکترونیک به گونه ای برنامه ریزی شده اند که هر شخص علاقه مند به استفاده از این مدل ها را قادر به معرفی و عرضه محصولات خودش از طریق آن ها به مشتریان و مخاطبان بشمار می کند. به عبارتی در…
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1397 10:19

تاریک و روشن سونامی دیجیتال

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  این روزها، زمانی که مهاجران به یک کمپ پناهجویان می  رسند، یکی از نخستین چیزهایی که جست وجو می کنند، امکان دسترسی به وای فای و برق برای شارژ کردن تلفن های همراه خود است. گوشی هوشمند آنها مانند غذا و آب به عنوان منبعی برای بقا دیده می شود؛ یک یادآوری روشن از این حقیقت که ما در دنیای دیجیتال کاملا غرق شده ایم. امروزه حدود 50 درصد ساکنان کره زمین به اینترنت وصل هستند که برای اکثر آنها امکان این دسترسی از طریق تلفن های همراه شان فراهم است (به عنوان مثال اینترنت موبایل) که در حقیقت…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  آیا شما برنامه ای برای حضور در شبکه های اجتماعی Social Media ندارید؟ باید داشته باشید! استراتژی شبکه های اجتماعی شما را به خوبی هدایت می کند که چه چیزی را چه زمانی باید منتشر کنید؛ دنبال کردن این استراتژی موجب می شود همیشه تازه و به روز باشید و همواره با مخاطبانتان ارتباط داشته باشید. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. پنج نکته زیر به شما در این راه کمک خواهد کرد: محتواها را متناسب با اهداف کسب و کارتان تنظیم کنید. مطالب شما باید مکمل اهداف کسب و کارتان باشد. به عنوان مثال اگر شما…
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1397 09:25

خوبي ها و بدي هاي تبلیغات اینترنتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  تبلیغات اینترنتی شبیه تبلیغ در مطبوعات است چون با وجود آن که این تبلیغ روی سایت می رود باز هم حاشیه و مرز مشخص و معینی دارد. می توان این طور به قضیه نگاه کرد: وقتی روزنامه ای را ورق می زنید هیچ وقت برای تشخیص مقاله از تبلیغ مشکلی ندارید چون آگهی های روزنامه کادر مشخصی دارند و اغلب اوقات این آگهی ها کوچکند و یک صفحه بزرگ را اشغال نمی کنند. آگهی های اینترنت هم همین طورند. بیشتر این آگهی ها داخل چیزی به نام بنر قرار می گیرند، بعضی از آگهی ها نیز ممکن است داخل…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بازاریابی محتوا هیچ وقت ثابت نیست، ممکن است یک روز استراتژی شما جواب دهد و روز دیگر هم جواب ندهد. زمانی که کد شما کار نمی کند و می فهمید که باید دوباره تمامی کدهایتان را بررسی کنید. آن وقت است که نگاهی به کامپیوتر می اندازید و با سر به درون بالش فرو می روید. دلایل زیادی برای موفقیت آمیز نبودن استراتژی های بازاریابی محتوا می توان نام برد، اما من در اینجا مهم ترین دلایلی را که کمپین ها شکست می خورند، بررسی کرده ام. شما می توانید از این مقاله به عنوان یک ابزار آنالیز برای…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  فروش اجتماعی (Scial selling) یکی از اصطلاحاتی است که این روزها بسیار زیاد راجع به آن می شنوید. فروش اجتماعی به استفاده از شبکه های اجتماعی و منابع آنلاین برای اضافه کردن دیدگاه ها، اطلاعات و فرصت ها به قیف فروش گفته می شود. در ادامه با شركت پگاه سيستم همراه باشيد. بسیاری از افراد فروش از طریق شبکه های اجتماعی را بازاریابی رسانه های اجتماعی اشتباه می گیرند. آن ها فکر می کنند که با افزایش تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام، لینکدین و توییتر و هم چنین سیل محتوای تولید شده می توانند مردم را به سمت خرید…
صفحه10 از119