فناوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  مانند همه شبکه های اجتماعی، گوگل پلاس فرصتی را برای ارتباط با جامعه ای از مشتریان و هواداران فراهم کرده است. برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی گوگل پلاس دارای تأثیرات زیادی بر سئو و حجم ترافیک جستجو دارد؛ به این دلیل که جزئی از گوگل است. گوگل پلاس اخیرا ویژگی جدیدی برای برندها و کسب و کارها راه اندازی کرده که شبیه به صفحات فیس بوک است. صفحات گوگل پلاس برای کسب و کار در حال حاضر از طریق Google My Business مدیریت می شوند که دارای پلتفرمی است که یافتن و ارتباط با شرکت شما را برای مشتریان…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  با ظهور فناوری های دیجیتال در نقش عوامل اختلالگر و تحول آفرین، بخشی از پویایی های بنیادین دنیای کسب وکار دچار تغییراتی شده است. سرعت ورود به بازار افزایش پیدا کرده است، رفتار سازمان با شفافیت بی سابقه ای روبه رو است و رویکردی نوین نسبت به اکوسیستم مشارکتی مورد نیاز است؛ یعنی جایی که قابلیت های جدید به ویژه در داخل مرزهای صنعت برای بهره برداری از فرصت های نو پدید می آیند. فناوری دیجیتال قوانین قدیمی رقابت را برای همیشه تغییر داده است، قواعدی که بسیار خشک و تک بعدی بودند. به طور قطع، کسب وکارهایی که…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  هر فرصتی برای دیده شدن و ارائه محتوا ارزشمند است. فعالیت شما در شبکه های اجتماعی مسیر تازه ای است برای ارائه اطلاعات و محتوای مرتبط با برند تجاری شما. آمارها پتانسیل عظیم بازاریابی شبکه های اجتماعی را برای افزایش نرخ فروش ثابت می کند، همچنین نشان می دهد درک صحیحی برای دست یابی به نتیجه مطلوب از این روش وجود ندارد. آنچه در ادامه مي آيد راهكارهايي است كه مي توانيد به واسطه آنها كسب و كارتان رونق مي يابد. افزایش ترافیک سایت بدون شبکه های اجتماعی ترافیک سایت تان محدود به افرادی می شود که از قبل…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقه مند باشید، مشابه چنین جملاتی را زیاد شنیده اید.( Seo  (search engine optimize به معنای بهینه ساز موتور جست و جو است. شما باید روی سئو سرمایه گذاری کنید. درواقع شما دیده نمی شوید اگر در صفحه اول گوگل نباشید و در صورت عدم انجام این کار، حضور شما در فضای آنلاین بیهوده خواهد بود. در تعریف آن می توان گفت که سئو، مجموعه ای از استراتژی ها، تاکتیک ها و تکنیک هاست که با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک سایت از طریق کسب موقعیت…
یکشنبه, 03 تیر 1397 09:25

سایت فروش شما وبلاگ دارد!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  داشتن فروش بيشتر به مقدماتي نياز دارد كه بخشي از آن، وابسته به سايت اينترنتي است. آنچه در ادامه مي خوانيد، پاسخي است براي اين سوال كه چرا بايد وبلاگ و سايت داشته باشيد. دسترسی به مشتریان جدید وبلاگ ها یکی از بهترین ابزارها برای معرفی و شناساندن برند و بالا بردن سطح آگاهی بازار هدف نسبت به خودتان می باشد. یک مقاله سرگرم کننده یا آموزنده، خواننده را به خودش جذب می کند – و این تاثیر در نوبت بعدی که این افراد برای خرید کردن آنلاین می شوند و البته سایت شما را هم به خوبی به…
چهارشنبه, 30 خرداد 1397 10:48

وبلاگ نویسی در کسب وکار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یک وبلاگ به عبارت ساده به عنوان یک نوع از وب سایت یا بخشی از یک وب سایت تعریف شده است. انواع مختلفی از وبلاگ ها وجود دارند که با توجه به اولویت های مالک متفاوت می باشند. وبلاگ ها به طورمعمول توسط شرکت و یا فردی اداره می شوند که اغلب با حوادث منظم، اخبار و محصولات جدید، به روزرسانی می شوند. بیشتر وبلاگ ها به طور عمده به عنوان یک قالب تعاملی استفاده می شوند. این بدان معنی است که هرکسی که از یک وبلاگ بازدید می کند، اجازه اظهارنظر در وبلاگ را دارد. امکان اظهارنظر در…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  چه باور داشته باشید یا نه، این موضوع یک حقیقت است که امروزه مردم زمان بسیار زیادی را برای تماشا ویدئو بصورت آنلاین اختصاص می دهند. در واقع بر اساس تحقیقی که توسط موسسه comScore منتشر شده است، بیش از 100 میلیون نفر از کاربران اینترنت در دنیا عادت به دیدن ویدئوهای آنلاین دارند. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از طرف شرکت مشاوره بازار Forrester Research تنها یک دقیقه محتوای ویدئویی ارزشی برابر با یک متن با  1.8 میلیون کلمه دارد – از همین یک مورد می توانید بخوبی به ارزش بسیار زیاد و قدرتمند یک ویدئو نسبت…
صفحه2 از113