مطالب و نکته های مدیریتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  چیدمان و آرایش فروشگاهی، هنر بهره بردن از عناصر مختلفی است که به کارگیری ترکیب مناسب آنها، موجبات جذب، تشویق و تحریک مشتریان احتمالی را فراهم کرده و ضمن کشاندن آنها به فروشگاه و قفسه های فروش، محیطی جذاب، چشم نواز، مهیج و اقناع کننده را برای ایشان به ارمغان خواهد آورد.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  برندها شخصیت محصولات هستند. برندها بخش به خصوصی را درخواست می کنند و برندی که برای یک بخش مناسب است احتمال دارد برای بخشی دیگر مناسب نباشد.
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی، این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت كرد. در این مقاله که چکیده ای از تحقیق و پرس و جو از چندین بنگاه موفق بوده است توانستیم ۱۰ مورد از مهمترین استراتژی هایی که باعث شده این بنگاه ها در قسمت مدیریت بخش فروش موفق عمل کنند را برایتان آورده ایم که با تمرین…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  یکی از آرمان های بزرگ برای هر فروشگاه بزرگ و کوچک، افزایش نرخ خدمات به مشتری است. این مسئله به شکل قابل توجهی بر سود این فروشگاه ها موثر است، اما اگر قرار باشد چکیده ای از تمام مولفه های مهم فروش و بازاریابی موفق را در نظر بگیریم به 4plaim می رسیم، مساله اي كه همانند بخش ارتباط با مشتري يا مديريت كيفيت يا حتي حسابداري، نرم افزار خاصي براي آن وجود ندارد و بيشتر به هوش تجاري صاحبان كسب و كار وابسته است.
چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 09:31

يك روش تازه براي افزایش هوش مالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  علیرغم تصور بسیاری از افراد، آن چه که برای رسیدن به ثروت و حل مشکلات مالی مهم است نه کسب پول بیشتر بلکه مدیریت و کنترل گردش مالی است. به عبارتی کسب درآمد بیشتر نه تنها باعث افزایش ثروت نمی شود بلکه طبق قانون پارکینسون می تواند باعث فقیر شدن هم بشود. فراموش نکنیم هوش کسب درآمد بیشتر فقط یکی از هوشهای مالی پنج گانه رابرت کیوساکی بوده و با این هوش به تنهائی نمی توان ثروتمند شد. ما برای افزایش ثروت نیازمند دانش و آگاهیهای بیشتری در زمینه مدیریت گردش مالی هستیم و در این راه به چهار…
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  اگر کارشناس فروش یا فروشنده شما، تمایل به داستان بافی دارد، باید به این نکته توجه داشته باشید : این‌گونه فروشندگان نمی ‌توانند و یا نمی‌ خواهند کار خود را به ‌درستی انجام دهند اما اين وظيفه مدير فروش است كه از وقوع چنين اتفاقاتي جلوگيري و مسير فروش را به بهترين شكل هدايت كند. به هرحال آنچه در ادامه مي آيد، اگرچه شاید موجب ناراحتی و عصبیت تعداد زیادی از فروشندگان شود اما رازهای اخلاقی و رفتاری حرفه فروشندگی را برملا ميكند و دروغ فروشنده به مدیر یکی از این موارد است. دروغی که یک فروشنده به مدیر…
یکشنبه, 24 ارديبهشت 1396 08:41

ویژگیهای یک فروشنده موفق

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  از آنجاکه نحوه رفتار، تجربه، پوشش و مشتری مداری فروشندگان در موفقیت سازمان ها نقش حیاتی دارد این پرسش همواره مطرح بوده است که فروشنده موفق و کارآمد را از دیگر فروشندگان چگونه می توان تشخیص داد؟ کارشناسان علم مدیریت بر این باورند که ویژگیهای فروشندگان موفق عبارتند از: استقامت:فروش خوب به پیگیری و سرسختی فروشنده نیاز دارد. زیرا در پروسه فروش مشکلات گوناگون پدید می آیند که نحوه برخورد با این موانع سطح موفقیت فروشنده خوب را تعیین می کند. افزون بر این فروشنده موفق روش روبه رو شدن با موانع را از قبل تجربه كرده و همواره…
صفحه8 از103